migrate-joomla-to-wordpress

انتقال سایت از جوملا به وردپرس

و اگر به آمار و ارقام و همچنین سابقه این سیستم مدیریت محتوا کمی نگاه کنیم به خوبی متوجه می‌شویم که بیشتر وبمستران و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی تمایل زیادی دارند به استفاده از وردپرس. صد البته که اگر بخواهیم این بحث را بازکنیم ساعت‌ها زمان می‌برد در خصوص معایب و نقاط قوت سیستم‌های مدیریت محتوایی که در دسترس هستند، صحبت کنیم.

وردپرس بهتر است یا جوملا؟ بارها و بارها پیش‌آمده که این سؤال را شنیده‌ایم اما واقعاً معیار اصلی را در چه چیزی باید قرار دهیم؟ به نظر من که وقتی توی یک زمینه خاص محصولات با کارکرد مشابه وجود دارند، بازار و به‌نوعی تقاضا وجود دارد که مشخص می‌کند چه محصولی واقعاً موفق‌تر است و بازار به سمت آن محصول بهتر گرایش پیدا می‌کند.وردپرس هم از این قضیه مستثنا نبوده است. امروز قصد داریم نحوه انتقال سایت از جوملا به وردپرس را به شما توضیح دهیم.

اما درک این نکته که میزان استفاده صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی از وردپرس به نسبت سایر سیستم‌های مدیریت محتوا واقعاً قابل‌مقایسه نیست خیلی اهمیت دارد.

بدون شک جوملا داره جای خودش رو به وردپرس میده. توی این موضوع شکی نیست و روز به روز تعداد استفاده کنندگان از وردپرس رو به افزایش هست. البته قصد ندارم اینجا مسائل قدیمی رو مطرح کنم ( همون داستان بحث بین جوملایی ها و وردپرسی ها که کدوم بهتره ) اما این موضوع رو آمار ها اثبات خواهند کرد!

برچسب‌ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *